vi mangler DIG som kasserer? Birag med meningsfylt arbejde.

21-03-2024

Generalforsamling 20.3 2024 - bestyrelsen takker for enorm flotte frememøde til GF som medlemsmøde;) TAK for det

SÅ dejligt med fyldt rytterstue og fællesspisning og god dialog ved bordene,

MEN situationen er alvorlig VI MANGLER EN KASSERER!!! OG det har ALDRIG været nemmere.

 

Bestyrelsen har aftale med bogholder om praktiske bogføring,afstemning og halvårsregnskab og helårsregnskab

og 4 friske har meldt sig til at hjælpe med indscanning af bilag til denne bogholder, men vi SKAL have en officiel kasserer jvf vedtægter.

Bestyrelsen vælger at aflønne ekstern bogholder i håbet om vi har EN som vil være med på DREAMTEAMET 2024/25 (min 20 mdr)

 

Opgaven som kasserer består af: 

-deltagelse i bestyrelsesmøder 8-10x årligt(4 er afholdt)

-ansvarlig for økonimiudvalget(4 hjælpere til bilag) 

-opfølgning hos bogholder med tal til best.møde/halvår og årsregnskab

-interesse for tal I Zakobo(oplæring selvf!)

-ville HARKS udvikling i en førende frivillig forening og byde ind med forefaldende admin opgaver

-mulighed for møder med læring/Inspiration Randers kommune hvis tid og lyst

-Interesse for frivillighedsprincippet i foreningslivet

- og ANDET som har interesse.

 

Bestyrelsen hjælper med:

-lokaltilskud(Er klaret 2024)

-afstemning Lokaletilskud 2023 

-restanceopkrævning

-medlemsindberetning

- Løn af personale

 

Der MÅ være EN i vores medlemsskare som har LYSTEN til at bidrage -vi har holdet til udviklingen.

 

INfo om opgaven/Vise zakoboprogram frem kan 

ske via mail formand@hark.dk eller tlf 40 54 26 44

 

På klubbens vegne

Bestyrelsen.