Rideklubben er dannet i 1974 og er placeret få meter udenfor Harridslev by, som ligger 8 km NØ for Randers C.
Her tilbydes rideundervisning til ryttere på alle aldre og alle niveauer i dressur, spring,voltige - bredde og kæphest på vores dejlige faciliteter.
Vi er en klub med et fantastisk sammenhold som også vægter social samvær med mange aktiviteter.
CHR nr 131690
SÅ er HVID HAL ÅBEN IGEN pr 29.3 2024
Longering og spring først fra uge 14 aht ny toplag
TOILETTER OG RYTTERSTUE ER ÅBNET IGEN PR 20.3
STALDEN åben pr 28.3 2024
BLÅ HAL AFVENTER LIDT TID ENDNU -der skal nyt toplag på d. 5.april
MVH BESTYRELSEN
Social juniorhygge fredag d. 5.april kl 17.30-20.00
Aftensmad og snacks kan købes i cafeteriaet
************Åben for alle ********
Voksen tilstede - her søger vi dig
sidste tilm 1.4 her på event
Blå hal lukket uge 15
der afbejdes på opfyldning af toplag og opvanding fredag d. 5.april 8-20
Vi er snart i mål -det blir så godt!!
Mvh bestyrelsen
Generalforsamling 20.3 2024 - bestyrelsen takker for enorm flotte frememøde til GF som medlemsmøde
dejligt med fyldt rytterstue og fællesspisning og god dialog ved bordene,
MEN situationen er alvorlig VI MANGLER EN KASSERER!!!
Bestyrelsen har aftale med bogholder om praktiske bogførin,afstemning og halvårsregnskab og helårsregnskab
og 4 friske har meldt sig til at hjælpe med indscanning af bilag til denne bogholder, men vi SKAL have en officiel kasserer jvf vedtægter.
Bestyrelsen vælger at aflønne ekstern bogholder i håbet om vi har EN som vil være med på DTREAMTEAMET 2024/25
Opgaven som kasserer består af:
-deltagelse i bestyrelsesmøder 8-10x årligt(4 er afholdt)
-ansvarlig for økonimiudvalget(4 hjælpere til bilag)
-opfølgning hos bogholder med tal til best.møde/halvår og årsregnskab
-interesse for tal I Zakobo(oplæring selvf!)
-ville HARKS udvikling i en førende frivillig forening og byde ind med forefaldende admin opgaver
-mulighed for møder med læring/Inspiration Randers kommune hvis tid og lyst
-Interesse for frivillighedsprincippet i foreningslivet
- og ANDET som har interesse.
Bestyrelsen hjælper med:
-lokaltilskud(Er klaret 2024)
-afstemning Lokaletilskud 2023
-restanceopkrævning
-medlemsindberetning
- Løn af personale
Der MÅ være EN i vores medlemsskare som har LYSTEN til at bidrage -vi har holdet til udviklingen
Vi glæder os til at høre fra DIG på mail formand@hark.dk eller tlf 40 54 26 44
På klubbens vegne
Bestyrelsen.
Elevskolen holder
påskeferie 23.3 til 1.4 -begge dage incl
kristihimmelfart 9.5-10.5 -begge dage incl
Pinseferie18.5-20.5 - alle dage incl
Sidste undervisningsdag er fredag d. 28.6 2024
Opstart efter sommerferien er uge 33 - dvs mandag 12.aug er første undervisningsdag
ALLE møder på samme hold som før sommerferien.
Mange hilsner fra Bestyrelsen